Logo børnetegning glad sol

Dagens gang

AULA:
Vi bruger AULA, som er Københavns kommunens kommunikationsplatform. Her vil i bliver opdateret om hvad der foregår i børnehaven. Det er derfor vigtigt at i tjekker, når i får meddelelser om aktiviteter. Det er desuden vigtigt at i opdaterer jeres kontaktinfo på siden, så vi altid kan komme i kontakt med jer hvis vi har behov for det.

Tjekind og tjekud:
Vi bruger AULA's tjek ind/ud system, så vi har styr på antal børn. Det er en stor hjælp for os, at i noterer aflevering/afhentningstidspunkt.

Meddel på AULA app'en hvis jeres barn ikke kommer:
Vi vil gerne have at i meddeler os på AULA app'en, hvis jeres barn ikke kommer, er blevet syg eller holder fri/ferie- så vi kan få et overblik over dagen. I tilfælde af sygdom vil vi gerne vide hvad barnet fejler så vi kan være opmærksomme på evt. smittefare.

Kl.

Overordnet daglig struktur i børnehaven

07.00 Børnehaven åbner, der serveres let morgenmad ml. kl. 7-8 (Vi har altid rugbrød og frugt til kl. 9.00, hvis barnet ikke spiser hjemmefra)
9.00 Er alle børn og medarbejdere mødt.
9.00-11.15 Tid til samling, ture, aktivitetsgrupper, spil, krea og-eller leg.
11.30 Vi spiser frokost, ca. til kl. 12.15
12.15- 14.00 Tid til ture, aktivitetsgrupper, spil, krea og-eller leg.
12.15-13.30 Medarbejdere afholder på skift deres pause
14.15 Vi spiser eftermiddagsmad.
14.30-15.50 Ture, aktivitetsgrupper, spil, krea og-eller leg.
15.50-16.00 Stoles op og fejes. Kl.16 har medarbejdere fri og børnehaven er lukket.